1.Με εταιρεία courier
Tα δέματα έως 10 κιλά ογκομετρικού βάρους αποστέλλονται με την εταιρεία SPEEDEX.
Το κόστος αποστολής είναι:
Aθήνα
έως 2 κιλά    2,50 ευρώ
2-5    κιλά     3,30 ευρώ
5-10  κιλά    5,20 ευρώ
Ηπειρωτικοί προορισμοί
έως 2 κιλά    2,90 ευρώ
2-5     κιλά    3,70 ευρώ
5-10   κιλά    5,80 ευρώ
Νησιωτικοί προορισμοί
έως 2 κιλά     2,90 ευρώ
2-5     κιλά     3,90 ευρώ
5-10   κιλά     7,00ευρώ
Δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές
επιπλέον χρέωση 3,70 ευρώ
(Για να μάθετε εαν θα επιβαρυνθείτε με αυτό το κόστος,πληκτρολογείστε τον ταχυδρομικό σας κώδικα).
 
2.Με μεταφορική εταιρεία.
Τα δέματα άνω των 10 κιλών( έπιπλα,καρότσια κλπ)αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία .Με αυτό τον τρόπο αποστολής δεν είναι διαθέσιμη η πληρωμή με αντικαταβολή. Επίσης,η παραλαβή των προιόντων γίνεται από το γραφείο της μεταφορικής εταιρείας.
 
3.Όλες οι παραγγελίες άνω των 50,00 ευρώ δεν επιβαρύνονται με μεταφορικά.

Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι επιπλέον 2,30 ευρώ του συνολικού κόστους της παραγγελίας.
 
Η υπηρεσία της αντικαταβολής δεν είναι διαθέσιμη για τα πολύ βαριά ή ογκώδη προϊόντα(δηλαδή αυτά που έχουν ογκομετρικό βάρος άνω των 10 κιλών).Αυτά διακινούνται με μεταφορική εταιρία ή και με το δικό μας αυτοκίνητο για τα οποία ισχύουν οι λοιποί τρόποι πληρωμής: 1)κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό2)χρεωστική- πιστωτική κάρτα.

 

Επιστροφές προϊόντων

Σε περίπτωση επιστροφής, τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης, ή το τιμολόγιο πώλησης.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, κ.λ.π.).

Προϊόντα που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί δεν επιδέχονται αλλαγή ή επιστροφή σε καμία περίπτωση.
Μόνο σε περίπτωση σφάλματος, ή αστοχίας υλικού του προϊόντος θα εξετασθεί η περίπτωση αλλαγής, εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα από τον κατασκευαστή.

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάτωμμα του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία και εντος 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Σε αυτήν την περίπτωση έξοδα αποστολής βαραίνουν των πελάτη.

Για την επιστροφή των προϊόντων σας επικοινωνήσετε μέσω email στο info@palibaby.gr, ή τηλεφωνήστε στο 210-5777334